Thursday, June 17, 2010

Puteri Nur Afrina.♥♥♥♥♥♥Si manja orked...♥♥♥♥♥♥

Puteri Nur Afrina sayang........


Achu rindu sangat kat orked.......



Kakak aku call bgtau nak dtg sini ngan family.....diowg dari cameron....
aku excited sangat.....bukan excited nak jumpa dia...tapi excited nak
jumpa my dear princess orked.......si cantik orked.....hee....i m y dear......
kakak sampai shah alam dalam kul 10 malam....sampai-sampai orked
dah tido....letih agaknya....huhuhu...dalam hati ni....nak je kejut dia....
xtak sabar nak main~main ngan dia.....tapi nanti kalau kejut,kena
mara plak....lgpun adek aris x tido....so, layankan si nakal tu dlu la.....
chubby nye adek aris ni....cubit~cubit pipi die.....huhuhu...geram~


Harith Muzzafar.....


Setengah jam pastu, orked terjaga...adek aris bising agak nye....excited
maen permainan baru peninggalan adik syasya & irfan.....sebab along gi
bawak anak-anak dia bercuti kat Dubai.....
Orked bangun dan terpinaga-pinga...huhuhu..msti dalam hati dia...
"huh,kat mane ni?"...hee~lepas dah ok....dia pun join adek aris maen....
aku pun join la skali...muahahaha.....pastu, mak plak panggil....
suruh goreng nugget untuk cucu-cucu dia ni...

bila dah siap tu....aku bagi la orked 1 nugget....adek aris tak nak
(huhuhu...excited sangat ngan permainan, bg air pun xnk..demand...huhu).....
dah abis satu, orked mintak lagi....

Orked : achu...saye rase,saye nak satu lagi....boley?
Me : boley sayang..kakak minta kt ummi eh...
(huhu...act aku malas nak bagun & kebetulan kakak aku memang ade kat meja makan tu)
Orked : Ummi, kakak nak 2 nugget td...
My sis : Kenapa 2?kakak mkn satu-satu...nanti abis, kakak amik lg eh...
Orked : Bukan ummi, saye satu...achu satu....
Me : (hati aku berkata-kata...wah..terharunya...huhu)


huhuhu...jam dah menunjukkan kul 4 pagi....sume org da lena tido kecuali aku, orked & adek aris...tak sedar masa berlalu, melayan si kecik orked & aris....aku buka kan dvd...mickey mouse club house (sambil-sambil tu aku on9 FB)...sedar-sedar....adek aris pun da t'tido nampaknyea.... si puteri kenit ni, bila la nak tido...huhuhu....sampai la dia busan tgk mickey mouse ni....die minta aku buka game...

Orked : achu....kakak, nak maen game masak-masak.....( dulu mase awal-awal along beli Wii, orked ade datang, n syasya ajak die main mama cooking..waa, igt lg dak kecik ni...huhu)

Me : (aku pun buka la game tu)

tapi aku rase...aku yang maen game tu, bukan die....uwawaa...tolong....!

~selepas die busan tgk aku maen~

Orked : achu...kakak rase lapar la...
Me : kakak nak roti??
Orked : saye xnk roti...saya nak mee...
Me : mee?? (mane plak aku nak cari mee pagi-pagi buta ni??haishh demand tol dak kecik ni)

~aku pun masak maggi ayam utk si comel tu~

Aku x rase puteri ley habis sebungkus maggi ni...sbb aku ade letak telur skali...macam banyak je
(dalam erti kata laen, aku pun lapar gak...huhuhu) so....aku bg la satu pinggan lain kat dia....aku letak sikit kt dalam pinggan tu....n aku buatkan air ribena utk si comel ni.... (^_^!!)

Orked : achu...nape saye punya sikit....awk punya banyak?
Me : kakak makan dulu k...nanti, kakak nak...kakak amik achu punya k....
(habis je ayat aku die terus amik aku punya...uwaa....nasib baik die x amik semua..huhu)

aku tgk macam susah je die nak mkn..sebab rambut die dah panjang....so aku ikat kan....
cantik nye dia....

me : kakak..awk cantek la....
(die blushing-blushing....shame shame...pastu cakap...)
Orked : awak lagi santek....
me : tak...awak santek...saye tak santek....
Orked : awk santek...saye santek manyak....
(die malu-malu...huh..kecik-kecik dah pandai malu bile kena puji...pastu pandai plak puji diri sendiri...muahaha)

pastu aku buka kan dvd little einsteins...dan sruh die tido....(tapi die x tido...siap ley menari-nari bila ade lagu....huhuhu)



semalam die dah balik Muar.....rindu gila kat puteri orked, aris & baby hyder.....uwaa....bile dapat jmpe lagi....achu sayang korang....mmmmuuuahhh!!

Orked yang ske sangat dgn ape-ape yang berwarna pink....huhuhu
Orked : itu pink saye....

rindu,rindu,rindu......puteri nur afrina.......

3 comments:

Mahyudin said...

huhu..ni la yang awksibuk layan tu ekk..hu3 cute sgt puteri ni..hi3 :)

Aminul Me-Own said...

err...
si okid nie ingat lg tak kat saya...

wondering.....~~

Unknown said...

wahh.. gamabr acu dgn oked kat tanjung.. hehehe oked suka nyanyi mcm nih...

ohh gajah.! ohhh gajah.! ohhh gajah.! hehehe comel bila dia buat gaya mcm tu...

hahaha lagi satu dia selalu cakap
"dua-dua pon cantik" heheheh

Post a Comment