Friday, March 4, 2011

Semakin Hari Semakin Jauh

Sahabat....
Semakin hari kita jauh...
Jauh meninggalkan kenangan yang pernah kita lalui bersama...
Orang kata, Lelaki dan perempuan tak boleh jadi sahabat yang baik...
Peduli orang kata, kita tau apa kita rasa....
Tapi sekarang persahabatan kita tak seindah dulu...
Bila kau mula menyukai aku...bukan niat aku menolak diri mu...
hatimu milik mu...Aku tak berhak menghalang perasaan itu...
Tetapi kau juga perlu ingat...Hati aku juga milikku...
Aku selesa kita sekadar bersahabat....
Seperti dulu..tiada rahsia antara kita....
Terima kasaih kerna selalu membantu aku bila aku susah...
Tetapi...kini, semuanya berubah...
Aku semakin rimas dengan keeenah mu...
Perlukah kau sentiasa mengekori aku???
aku punya hidup sendiri...kau pun bebas memilih hidupmu...
aku doakan kau akan menemui cinta yang kau cari-cari...
Semoga kau bahagia selalu....

1 comments:

aredeep69 said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment